دانشجویان کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی شبستر

دانشجویان کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی شبستر

دانشجویان کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی شبستر

دانشجویان کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی شبستر

نگاهی به گذشته (۱۳۸۷)۱۳

ارسال شده در پنجشنبه، ٢۳ آبان ۱۳۸٧ - ساعت ٩:٠٢ ‎ب.ظ 

 

طوطی و بلبل 

 

سلام عزیزان :

قبل از هر سخنی میرم سراغ نظرات دوستان و پاسخ به سوالات و پاسخ به ایمیل هایی که ارسال کردن

١-من و بابام :

تو شنیدی لطفی کلاسشو تعطیل کرده یا خودت سر کلاسش بودی؟

اینجانب خوشبختانه تا امروز و تا این ترم افتخار شرکت در کلاس ناصر لطفی رو نداشتم و انشالله نخواهم داشت. و غیره...........

٢-سلام عزیز
منم یه وبلاگ در مورد دانشگاه دارم خوشحال میشم سر بزنی

http://www.shabestar2006.blogfa.com

 

 

 بدون شرح !!!!!!!!!!!!!!!

 

٣-شبستری

چرا اینهمه از چلنگر تعریف میکنید انچنان آش دهن سوزی نیستش..

و اما استاد چلنگر ، شما هم حتما مثل من با ایشون ساختمان داده داشتین؟ من با ایشون به زور ساختمان داده رو با نمره ناپلئونی پاس کردم ولی ساختمان داده رو واقعا یاد گرفتم با اینکه ایشون کلاس ها رو خیلی کوتاه و مختصر برگزار میکنن ولی اگه همون مدت کوتاه رو هم گوش بدین کافیه.در ضمن من افتخار میکنم بگم چلنگر استادم هست چون واقعا ادب و کمالات ومعلومات استاد بودن رو داره کی از ایشون بی ادبی دیده همیشه به دانشجو احترام گذاشته همیشه با دانشجو راحت بوده( در ضمن موهاش منو کشته)

 ۴-ملک السادات

اگر عرضه داری خودت را معرفی کن

 من هیچگونه عرضه ای ندارم.من کوچیک شما قرقیز هستم.

 

 

این هم از پاسخ به نظرات.

 

از استاد مرادی بگم خدمتون سر کلاس طراحی الگوریتم تهدید کردند که  آخر ترم حال ما رو میگیرن.آخه یکی نیست بگه استاد کل کلاس  به خاطر ....(خریت) ٣نفر تنبیه میشن؟

 

چند روزی شخص جدیدی به قسمت هراست خواهران اومده و شدیدا همه چیز رو زیر نظر داره و الکی گیر میده.

{

خانم محترم (هراست قبلی)  که متاسفانه اسمتون رو نمیدونم اولا اینجا دانشگاه هست و خونه خودتون (طویله) نیست که با دانشجو ها با این لحن صحبت می کنین.تنها کلمه ای که به زبون می آورد (جهنم اول) من جوابش رو میدم ( جهنم یرین اولسون).شنیدم به چند تا از پسر ها همین رو گفته کاش من یکی از اونا بودم تا جوابش رو میدادم.

خاک بر سر دانشگاه که همچین شخصیتی دربان دانشگاه کرده بود.معلوم نیست از کجا گرفته بودنش و زنجیرش رو بسته بودن ورودی دانشگاه.از قدیم گفتن اسم کچل رو میزارن زلف علی این معلوم نیست چه کاره بوده که حراستش کرده بودن.       }

از آقای مددی بگم که در حراست  ایشون مقام نیمه خدایی دارن ایشون هم ٢ تا چشم دارن ٢٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠ تا هم قرض می کنن  و دختر مردم رو نگاه میکنن اونا نگاه کنن ایرادی نداره اگه گفتین چرا؟ آخه اون مقام نیمه خدائی داره.

 

یکی از دوستان ایمیل زده و آماری از اتومبیل های اساتید گرفته و از من خواسته تا تو وبلاگ قرار بدم.

"

کدام استاد چه سوار میشود؟

 1- دادجویان(مدیر گروه) : پراید

2-اسمعیلی(مدار الکتریکی):سمند

3-جمالی(دکتر سابق):پراید

4-دکتر رضوی:پراید

5-چلنگر:پراید

6-شاهرخ نوروزی(مدیرگروه برق) :پراید  

 

این اطلاعات در مورخه 22/8/1387 ثبت شده است و  اینجانب هیچ مسئولیتی نسبت به تغییرات بعدی اتومبیل های اساتید ندارم."

 

چهار روش برای اتلاف وقت وجود دارد:

1- کار نکردن

2-کم کار کردن

3-بد کار کردن

4- کار بیهوده کردن

 

 

چرا همه‌ی ما به دانشگاه آزاد عشق می ورزیم؟ 

 

 

ادامه دارد.............


 
الف. چون اگر دانشگاه آزاد نبود ما بی‌سواد مانده و در نتیجه معتاد می‌شدیم.

 

 

 

(از وبلاگ  "وب سایت دانشجویان شبستر")

http://www.shabestar2006.blogfa.com

 

 


ب. چون اگر دانشگاه آزاد نبود پدران ما ثروتمند شده و از یاد خدا غافل می‌شدند.


ج. چون اگر دانشگاه آزاد نبود مردم از داشتن الگوی موفق مدیریت محروم شده و جامعه دچار بحران مدیریت می‌شد.


د. چون اگر دانشگاه آزاد نبود مقدار زیادی از وسایل آرایشی و لباسهای کوتاه و تنگ روی دست فروشنده های آنها باقی می ماند.

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد