دانشجویان کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی شبستر

دانشجویان کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی شبستر

دانشجویان کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی شبستر

دانشجویان کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی شبستر

نگاهی به گذشته (۱۳۸۷)۱۵

 ارسال شده در جمعه، ۸ آذر ۱۳۸٧ - ساعت ٧:٢٠ ‎ب.ظ

 

Nod32  

 

 

سلام جیگرهای عزیز

آقا جدیدا همه به فکر کش رفتن آپدیت آنتی ویروس Nod32 از کامپیوترهای دانشگاه افتادن(آزمایشگاه) و همه اشتباها پوشه ی Updfiles را رو فلش کپی می کنند و خیلی هم حال میکنن ولی وقتی رو سیستم خودشون کپی می کنند ضایع میشن نیشخندچون اون فایلهایی که کش رفتین آپدیت های نصب نشده و خام هست.

برای آپدیت کردن (کپی کردن آپدیت از روی سیستم آپدیت شده به سیستم خودتون)باید به مسیر زیر تو کامپیوتر مبدا برین

C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus

منظور از :C همون پارتیشنی هست که ویندوز اونجا نصب شده.

بعد تو اون پوشه هر چی فایل که پسوندشون DAT هست رو کپی می کنین تو کامپیوتر مقصد و در همان مسیر

C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus

اسم فایل ها یه همچین چیزائی هست   em002_32.dat

(یعنی DAT.* رو کپی می کنید رو کامپیوتر مقصد تو همون مسیر (زبان نیمه کامپیوتری))

حالا عملیات کش رفتن شما با موفقیت انجام شده.چشمک

مهندس قرقیز خان

---------------------------

از دانشگاه چی براتون بگم آخه !!!!!!!!!!!! دوستان عزیز وهم دانشگاهی های محترم عوض اینکه مطلب برامون بفرستن و با ما همکاری کنن رفتن اداره تشخیص هویت استخدام شدن و فقط کارشون شده شناسائی قرقیزخان.

یه پپسی برا خودم باز کنم با یه مصرع از شعرهای بسیار زیبای سهراب سپهریچشمک

 

کار ما نیست شناسایی راز گل سرخ

ابله

راستی میبینم که  غذا های ........ سلف دانشگاه عادت کردن و هیچ اعتراضی نمی کنن حتی کسانی که با خوردن غذای سلف مسموم میشن فردای همون روز دوباره میرن سلف و به امید اینکه دوباره مسموم نشن از غذا های سلف تناول می فرمایند.چه انتظاری دارین وقتی کسی نیست اعتراض کنه وقتی کسی نیست مشکلش رو بگه انتظار دارین غذا از این بهتر بشه.شما ها ( خودم رو هم میگم) داریم بهانه دست مقامات دانشگاه میدیم چو اگه فردا اتفاقی بیفته رئیس دانشگاه اولین کسی خواهد بود که میگه اگه غذا ها مشکلی داشت چرا به ما نگفتین چرا اعتراض نکردین( اینا یادشون میره که ما اعتراض کردیم ولی فردای روز اعتراض به تک تک افرادی که اعتراض کردن اخطار داده شد.جون فیلمی رو که با دوربین گرفته بودن تجزیه تحلیل کرده بودن(پاسخ آن همه فریاد بجز سنگ نبود))اینجا از پادگان هم بدتره.هروقت دیدن کنار غذا دارن میوه میدن بدونین اگه اون غذا رو جلوی سگ هم بریزن نمی خوره.یا وقتی ماست میدن خودشون میدونن که همه قرار هست مسموم بشه.مخصوصا هر وقت غذا مرغ هست آمار مسمومین و تجمع در دستشوئی زیاد میشه.البته تا یادم نرفته از آشپز به خاطر مقدار کافوری که در غذا ریخته میشه هم باید تشکر کنم.

اگه یک روز این غذای لعنتی رو نخورین و به نشانه اعتراض بریزین رو زمین به خدا همه چی حل میشه ولی متاسفانه بخارش رو نداریم.

در ضمن یکی از عکس هایی که در بین دانشجویان تو این ماه بلوتوث شده و پخش شده و همه برای دریافت اون عکس شاید التماس هم کردن رو براتون میزارم.اگه تو خونه بچه کوچیک دارین یک پرینت از این عکس بگیرین و روی قندان و رو پریز برق بزنین تا بچه ها بهش نزدیک نشن و دست نزنن.

عکس ماه و Background موبایل خیلی از دانشجویان

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد