دانشجویان کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی شبستر

دانشجویان کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی شبستر

دانشجویان کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی شبستر

دانشجویان کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی شبستر

۱۳۸۸

سلام جیگرها 

 

بالاخره تموم شد سال ۱۳۸۷ رو نمیگم ها!!!!!!!!!!!!!! بلکه مطالب اون یکی وبلاگ رو میگم آخه وبلاگ قبلیمون که تو پرشین بلاگ بود رو حذف کردند ولی خوشبختانه من از مطالب وبلاگ پشتیبان داشتم و تو تعطیلات عید همشو گذاشتم تو وبلاگ جدید خدا می دونه این وبلاگ رو کی تعطیل می کنند  

 

سال نو رو دوباره به شما تبریک میگم سالی که واقعا عجیب شروع شد . 

 

راستی  ۸/۸/۸۸ چه روزیه؟ 

 

 

روز میلاد امام هشتم امام رضا (ع) 

 

 

 

تو نظرات اومده بود که لینکها رو خیلی گشتن و این وبلاگ رو پیدا کردند  

 

به خدا شرمنده هستم وبلاگ قبلی ما رو تعطیل کردند 

 

 

این هم آدرس وبلاگ دانشجویان معماری شبستر 

 

 

http://unishabestarmemari.blogfa.com 

 

 

خوش به حال معماری ها !!!!!!!!!! چرا ؟ چون جیگرهای زیادی تو دانشکده ی خودشون دارن در ضمن قوانین اسلامی و حراستی اونجا معنی نداره . 

  

***************************************************

 

فکر کنم اکثر شما هم نفهمیدین که سال تحویل کی شد؟ 

اصول گرایان ( همون احمدی نژاد و تمام پشم پرست ها)واقعا شورش رو در آوردن چقدر می خوان سنت ها رو از بین ببرند.موقع تحویل سال که با صدای توپ مشخص می شد و صدای اون توپ به  آدم شور و حال می داد امسال به جای اون اذان پخش کردند خونه ی ما که کسی متوجه نشد که سال تحویله. 

اون هم از چهارشنبه سوری که اجازه ندادند آتیش روشن کنیم همه فکر کردند با اینهمه فیلم هایی که نشون دادند هدف اینها امنیت مردم هست نه عزیز جان از این خبرها نبود اگه واسه اینها امنیت جانی مردم مهم بود اونهمه دانشجو رو به باد کتک نمی گرفتن ویا در ماجرای کاریکاتور اونهمه آذری زبان نمی کشتند. هدف اینها از بین بردن رسم و رسوم بود چون ما ایرانیان آتش ژرست بودیم و زرتشتی این مراسم چهارشنبه سوری هم  بر میگرده به همان دوران .ولی من این ها رو بی کی میگم؟ به مردمی که قبول کردند رژیم سوارشون بشه. 

اگه دقت می کردین از ۲ ماه پیش شایعه شده بود سهمیه بنزین به ۸۰ لیتر در ما کاهش پیدا میکنه و مردم واقعا منتظر بودند که اعتراض کنند ولی دولت سهمیه رو ۱۰۰ تا اعلام کزد تا با اینکه سهمیه رو از ۱۲۰ به ۱۰۰ کاهش داده ولی باز مردم راضی بودند چون ۸۰ تا نشده . 

نمی دونم تونستم منظورم رو برسونم یا نه؟ 

اگر دقت کنید این دولت همیشه کار میکنه که مردم به بد راضی بشه.یعنی اول بدتر رو اعلام می کنه تا مردم بد رو قبول کنند.در حالیکه از همون اول نظر دولت هم همون بد بوده. 

 

بگذزیم سال نو مبارک 

 

نگاهی به گذشته (۱۳۸۷)۳۵

ارسال شده در پنجشنبه، ۱٥ اسفند ۱۳۸٧ - ساعت ٢:٢٢ ‎ب.ظ 

 

سلام عزیزان جیگر

 

 

 

چند روزی میشد حتی ١ نظر هم تو وبلاگ نبود امروز خیلی بی روحیه اومدم ولی دیدم ۵ ،۶ تان نظر و پیام هست بهتره اول به این پیامها جواب بدیم و بعد ادامه مطلب.

یک از دوستان (شاید از اساتید ابله) با اسم bluerain یک پیام رو 2 بار نوشتن البته یکبار به زبان فینگلیش و یک بار هم به فارسی و ادعا کردن من بی سوادم و.......

salam aghaye  mohtaram
matalebi ke minevisid bishtar shabihe khusumate shakhsi hast ta matalbe mofid   ke adam az didanesh hade aghal vaghtesh talaf nashe
shoma ke enghad edeaye savadet mishe bad nis be jaye    neveshtane in charto parta bekhuni ta hade aghal pas shi
    
به زبانی دیگر 
سلام آقای محترم
نوشته های شما بیشتر شبیه غرضورزیه شخصیه تا مطالب مفید که آدم از خوندنش حد اقل وقتش تلف نشه!
شما که انقد ادعای سوادت میشه میتونی به جای نوشتنه این چرت و چرتا بخونین تا حداقل پاس شی!!!
 
به خدا من حال ندارم به دو زبان جواب بدم همین یکی رو هم به زور می نویسم
 
سلام آقای محترم تر
من که نفهمیدم  غرضورزیه یعنی چی؟ کاش در حد دیپلم می نوشتین.من شرمنده هستم  که وقت شما رو تلف کردم ولی می تونم بپرسم که اینجانب برا شما دعوتنامه یا نامه ی فدایت شوم فرستاده بودم که تشریف بیاورید اینجا و بعدش هم مطالب نا مفید من وقتتون رو تلف کنه؟
من که یادم نمی یاد ادعا کرده باشم که با سوادم.در آخر از پدر بزرگ خوبم تشکر می کنم که نصیحتم کردن که اگه درس بخونم پاس میشم.(البته مشکوک میزنین ها)
 
 
گروه نام آشنای سوتی یاب

خبر           خبر                   خبر

بچه ها یه  خبر بدم آتیش بگیرین

یک معمای هوش

نمره میان ترم یک نفر صفر باشه و نمره پایان ترم که نمرش از 16 بوده 10 بشه ببینید چقدر پیشرفت کرده فکر کنم کلاس خصوصی رفتهتعجبحالا پیدا کنید پرتقال فروش را (فرد مورد نظر را)؟

 

دوستان من فرد مورد نظر رو نمی تونم پیدا کنم ولی از اونجائی که هوش مصنوعی رو با دکتر رضوی پاس کردم به نظرم پرتقال فروش ناصر لطفی هست ولی مگه لطفی خصوصی هم درس میده نیشخندبقیه جواب رو هم 100 درصد همتون میدونین.تابلو هست فرد مورد نظر کیه.

 

----------------------------------------------

معرفی اساتید

استاد ایار

استاد ایار فوق لیسانس رو از دانشگاه قزوین گرفتن البته هنوز جوهر مدرکشون خشک نشده ولی در هر حال کار هر کسی نیست دانشگاه قزوین قبول شه و درس بخونه.الان تو دانشگاه ذخیره بازیابی و پایگاه داده و آز پایگاه داده تدریس می کنند خوشبختانه جزو اساتیدی هستند که بین آقایون و خانوما فرف نمی زارن در طول ترم اگه شما رو بشناسه پایان ترم هم نمره ی خوبی می گیرین. از جمله اساتیدی هستند که همون اول کلاس حضور غیاب می کنند و بعد از حضور غیاب می تونین جیم بشین.در آخر ترم هم یک پروژه میدن که تو پروژه حسابی گیر میده بیشتر از درست کار کردن پروژه به زیبائی اهمیت میده.بعد از اعلام نمرات خام حتما حداقل 2 نمره به همه ارفاق می کنه.خلاصه پاس کردن درس با ایشون کار سختی نیست.تاریخ تولد ایشون 12 فروردین هست

1360/01/12

 

 

 
 
 

نگاهی به گذشته (۱۳۸۷)۳۴

 ارسال شده در سه‌شنبه، ۱۳ اسفند ۱۳۸٧ - ساعت ۱۱:٢٥ ‎ب.ظ

 

معرفی بعضی از اساتید 

 

سلام جیگرها و قلوه ها

دوستان من از بابت اینکه دیر به دیر مطلب می نویسیم واقعا شرمنده ام آخه هفته های اول دانشگاه هست و زیاد سر کلاس ها حاضر نمیشم.

چند تا ایمیل داریم که جوابشون رو همینجا می دم:

 

١- عجب دانشگاه --ری دارین(سانسور شد) من نمی دونم وظیفه مسئول گروه چیه این جلیلی که همیشه عصبانی و فقط داد میزنه

دوست عزیز این حبیب خط ما خیلی خوش اخلاق هستند ولی وقتی که به درد آدم می خوره اینطوری میشه یعنی وقت انتخاب واحد نمیشه حتی به یک متریش رفت.ولی وقتی که تاریخ مصرفش تموم شد مهربون میشه

٢-آقای قرقیز این مطالب شما خیلی بی ربط هست شما باید یک وبلاگ علمی برای دانشگاه بنویسید .به اساتید برچسب نزنید.اساتید هستند که شما را تربیت می کنند.

دوست عزیز از این به بعد با ربط می نویسم و در ضمن وبلاگ من هم علمی هست و هم ....... اساتید تابلو نیستند که بهشون برچسب بزنم.در ضمن تربیت اسم یکی از بازارهای تبریز هست ولی کردنش رو نمی دونم چیه؟!!!!!!

٣-به نظر شما دکتر رضوی بهتر از مهندس لطفی هسند؟ مهندس نمازی بهتر هست یا دکتر لطفی؟

خیلی سوال عجیبی پرسیدین.مثل اینه که می پرسین ژیان بهتره یا زانتیا

خوب واضح هست دکتر رضوی و دکتر لطفی از بهترین اساتید ما هستند و قابل قیاس نیستد البته  استاد نمازی هم از اساتید خوب ما هستند نباید ایشون رو  با ناصر لطفی تو یک طبقه به حساب آورد.

4-چرا در دانشگاه شبستر به روابط دختر پسر این قدر گیر می دهند؟شنیده بودم اینجا وضع خراب است حتی همه به من می گویند خوش به حالت که شبستر قبول شدی.

والا من نمی دونم ولی این مثل رو شنیدین که می گن

پیشینیان کاشتند تا ما بخوریم ما بکاریم تا آیندگان بخورند

ما تو شبستر باید بگیم

پیشینیان خوردند تا ما بکاریم ما بکاریم تا آیندگان بمیرند

-------------------------------