دانشجویان کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی شبستر

دانشجویان کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی شبستر

دانشجویان کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی شبستر

دانشجویان کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی شبستر

نگاهی به گذشته (۱۳۸۷)۳۴

 ارسال شده در سه‌شنبه، ۱۳ اسفند ۱۳۸٧ - ساعت ۱۱:٢٥ ‎ب.ظ

 

معرفی بعضی از اساتید 

 

سلام جیگرها و قلوه ها

دوستان من از بابت اینکه دیر به دیر مطلب می نویسیم واقعا شرمنده ام آخه هفته های اول دانشگاه هست و زیاد سر کلاس ها حاضر نمیشم.

چند تا ایمیل داریم که جوابشون رو همینجا می دم:

 

١- عجب دانشگاه --ری دارین(سانسور شد) من نمی دونم وظیفه مسئول گروه چیه این جلیلی که همیشه عصبانی و فقط داد میزنه

دوست عزیز این حبیب خط ما خیلی خوش اخلاق هستند ولی وقتی که به درد آدم می خوره اینطوری میشه یعنی وقت انتخاب واحد نمیشه حتی به یک متریش رفت.ولی وقتی که تاریخ مصرفش تموم شد مهربون میشه

٢-آقای قرقیز این مطالب شما خیلی بی ربط هست شما باید یک وبلاگ علمی برای دانشگاه بنویسید .به اساتید برچسب نزنید.اساتید هستند که شما را تربیت می کنند.

دوست عزیز از این به بعد با ربط می نویسم و در ضمن وبلاگ من هم علمی هست و هم ....... اساتید تابلو نیستند که بهشون برچسب بزنم.در ضمن تربیت اسم یکی از بازارهای تبریز هست ولی کردنش رو نمی دونم چیه؟!!!!!!

٣-به نظر شما دکتر رضوی بهتر از مهندس لطفی هسند؟ مهندس نمازی بهتر هست یا دکتر لطفی؟

خیلی سوال عجیبی پرسیدین.مثل اینه که می پرسین ژیان بهتره یا زانتیا

خوب واضح هست دکتر رضوی و دکتر لطفی از بهترین اساتید ما هستند و قابل قیاس نیستد البته  استاد نمازی هم از اساتید خوب ما هستند نباید ایشون رو  با ناصر لطفی تو یک طبقه به حساب آورد.

4-چرا در دانشگاه شبستر به روابط دختر پسر این قدر گیر می دهند؟شنیده بودم اینجا وضع خراب است حتی همه به من می گویند خوش به حالت که شبستر قبول شدی.

والا من نمی دونم ولی این مثل رو شنیدین که می گن

پیشینیان کاشتند تا ما بخوریم ما بکاریم تا آیندگان بخورند

ما تو شبستر باید بگیم

پیشینیان خوردند تا ما بکاریم ما بکاریم تا آیندگان بمیرند

-------------------------------

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد