دانشجویان کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی شبستر

دانشجویان کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی شبستر

دانشجویان کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی شبستر

دانشجویان کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی شبستر

نگاهی به گذشته (۱۳۸۷)۳۲

ارسال شده در یکشنبه، ٤ اسفند ۱۳۸٧ - ساعت ۱۱:۳٦ ‎ب.ظ 

 

تهدید به مرگ 

 

خیلی خنده داره ناصرجون ایمیل زده به پرشین بلاگ و گفته تو این وبلاگ به اساتید توهین میشهقهقهه

 اونا هم ایمیل زدن وبلاگ رو تعطیل می کنیم من هم جواب ایمیل رو زدم هر ٢ تا رو براتون میزارم

پبام از طرف صاحب این عکس می باشد:

مدیر سایت پرشین بلاگ . فارغ التحصیل رشته های نرم افزار کامپیوتر و مدیریت و مشغول به ادامه تحصیل مدیریت و مهندسی صنایع

از شما شکایتی به بخش پشتیبانی سایت ارسال شده است مبنی بر توهین به اساتید . لطفا مدنظر داشته باشید در صورت تکرار مجبور به لغو ادامه خدمات هستیم . باتشکر

اقلیما پولادزاده 

جواب بنده:

با سلام وخسته نباشید.خانم محترم از اینکه اینقدر زود نسبت به ایمیل استاد ما (ناصر لطفی)واکنش نشان داده اید بسیار ممنون و متشکر هستیم.
من در این وبلاگ چیزی جز واقعیت ننوشته ام به همین خاطر این وبلاگ اینهمه طرفدار دارد من به کسی توهین نکرده ام جز کسی که واقعا حقش بوده.در ضمن من طبق توافقنامه ای که هنگام عضویت در این سایت (پرشین بلاگ)امضا کرده ام گزینه ای به نام توهین به اساتید(البته از نظر شما توهین از نظر ما انتقاد) وجود نداشت که طبق آن وبلاگ من بسته شود.

در هر صورت و در هر حال من به کار خود ادامه می دهم و اگر مایل بودبد وبلاگ این جانب را مسدود کنید.

یا Domain می خریم تا آقا بالاسر نداشته باشیم تا تهدیدمان کند و یا به جائی دیگر کوچ می کنیم چون این وبلاگ دانشجویی است و داینامیک.اینجا نشد blogfa اونجا نشد blogsky و ................

*********************

شنیدین میگن کسی که ریگی به کفشش نباشه هر چقدر هم پشت سرش حرف بگن عکس العمل نشون نمیده دقیقا همون کار که لطفی کرده

عزیزان لطفی نام و امثال آنها ، مثلا این وبلاگ تعطیل بشه چی میشه؟

من یعنی انقدر عاجز و ناتوان هستم که نمی تونم یک وبلاگ دیگه بزنم؟

شاید به فارسی تسلط داری و تونستی ایمیل بزنی و شکایت کنی می خوام ببینم انگلیسیت خوبه؟

می ترسم بدی اونم دانشجو ها برات ترجمه کنم ولی ببینم اگر وبلاگ رو روی هاست روسی بزارم می خوای چی کار کنی؟

نهایتش با یک مدرک جعلی Domain و هاست می خرم ببینم اون موقع چی کار می کنی؟

راستی اگه هیچکدوم جواب نداد بابات رو بیار دانشگاه.

 

دوستان شاید وبلاگ رو مسدود کنند اگر وبلاگ مسدود شد به آدرس های زیر مراجعه کنید.

http://azad-shabestar.blogfa.com

http://azad-shabestar.blogsky.com

 من آنقدر حالیم هست که کجا مطلب بنویسم و حتی وبلاگ رو کجا update کنم که جوجه ها کم بیارن

یک مطلب جدید واسه اونا که می خوان این ترم پروژه بردارن البته تا یادم نرفته این مطلب رو نمک فرستاده

میدونی نفرین سال چیه؟


الهی با مجید نژاد پروژه برداری[وحشتناک]

من هم شنیدم مجیدنژاد خیلی سخت میگیره البته این ترم اینطوری شده کی خر شده با مجید نژاد پروژه برداره مگه لطفی مرده با مجیدنژاد پروژه برداریم.

 قرقیزخان

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد