دانشجویان کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی شبستر

دانشجویان کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی شبستر

دانشجویان کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی شبستر

دانشجویان کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی شبستر

نگاهی به گذشته (۱۳۸۷)۶

ارسال شده در شنبه، ٢٠ مهر ۱۳۸٧ - ساعت ۱:۳٦ ‎ب.ظ  

 

موضوع: از هر دری سخنی 

 

 

با سلام خدمت جیگر های دانشگاه (منظورم دانشجوهای عزیز هست چرا فکرتون منحرفه)

بخدا دیگه از دانشگاه خسته شدیم حتی حس نوشتنوبلاگ هم نیست.

یکی از بروبچ ٢ روز پیش می گفت استاد خلیل پور  کلاس گرافیک فرمودند که تا آخر عمرشون گیم بازی می کنند و طرفدار بازی Resident Evil و مشتاقانه منتظر ورژن ۵ این بازی هستند.(خدا هیچ کس رو منتظرو بیکار نزاره) و تغییرات جدید در ایشون پدیدار شده که واقعا جالب هست ایشون تو کلاس کمتر به دخترا نگاه می کنن( من که باورم نمیشه باید ببینیم و بعد تایید کنیم) در سخنرانی علمی جلسه اول ایشون ابراز علاقه خودشون رو نسبت به کارتون عصر یخبندان و.......... نشون دادن

مشکل دیگر برا ی مهندس ایار پیش اومده ایشون وقتی می خوان انقلابی در آز-پایگاه بپا کنند و کلاس تشکیل بده باید انتظار داشته باشه که دانشگاه آماده پذیرش این انقلاب نیست وهمه چی رو نندازه گردن آقای مردانی مشکل از دانشگاهه(ضرب المثل ترکی:اشک زورو چاتمیر پالانین تاپتییر) کلاس های آز-پایگاه به صورت خیلی مفید برگزار می شه ٢١ نفر دانشجو با ٧ تا کامپیوتر ، که از این ٧ تا ٣ تا هم خرابه.

از ٢ هفته پیش تا الان حذف اضافه همچنان در دانشگاه ادامه دارد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟

در اینجا از استاد مرادی هم باید تشکر کنیم مخصوصا از اخلاق بسیار خوش ایشون از اینکه اصلا عصبانی نمی شن و خیلی خوش اخلاق هستند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

و اما مهندس استوار آذر

می دونین لیسانس ایشون ریاضی کاربردی هست و شبستر لیسانس گرفتن ؟ولی ارشد رو کامپیوتر خوندن کاش به جای لیسانس یه مدت وبا ویدئو پروژکتور کار می کردند تا تنظیم ویدئو پروژکتور ١ ساعت طول نکشه.

تا بعد.............

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد